Jak się z nami skontaktować
Wyślij do nas e-mail na adres: contact@dohop.com – staramy się odpowiadać na wszystkie wiadomości w ciągu 12 godzin.
Możesz też znaleźć nas na Twitterze: @DohopTravel – tu zazwyczaj odpowiadamy o wiele szybciej, jeśli masz więc pytanie, na które pilnie potrzebujesz odpowiedzi, Twitter to najlepsze miejsce, żeby je zadać.
Staramy się też szybko odpowiadać na wiadomości na Facebooku, możesz więc spróbować skontaktować się z nami w ten sposób.

Masz już rezerwację?

Pomoc z rezerwacją lotu
Jeśli masz problem z rezerwacją lotu, musisz ją zmienić lub anulować, skontaktuj się z linią lotniczą lub pośrednikiem, który wysłał Ci potwierdzenie rezerwacji.
Dane kontaktowe linii lotniczej lub pośrednika powinny znajdować się na ich stronach internetowych lub na potwierdzeniu rezerwacji. Ponieważ nie kupujesz nic na Dohop (my wyłącznie wyszukujemy loty), nie mamy dostępu do Twoich rezerwacji i nie możemy nic przesłać ani dokonać żadnych zmian.
Pomoc z rezerwacją hotelu
Jeśli masz problem z rezerwacją hotelu, musisz ją zmienić lub anulować, Booking.com zajmie się tym w Twoim imieniu. Wszystkie informacje znajdziesz na stronie obsługi klienta Booking.com. Możesz też zadzwonić na infolinię czynną 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu: +44 20 3320 2609.
Pomoc z wypożyczeniem samochodu
Nasi partnerzy pomogą w przypadku wszelkich pytań dotyczących wynajmu samochodu. Jeśli samochód został zarezerwowany przed 10 grudnia, kliknij tutaj , a jeśli po 11 grudnia, kliknij tu.