Anywhere. Simple.

Co stoi za nową odsłoną marki Dohop

Dohop Brand

Dobra zabawa jest ceniona wyżej niż powaga.

Dohop przeszukuje setki tysięcy miejsc w poszukiwaniu sposobów dotarcia do miast, które ludzie chcą odwiedzić. Duża część naszych działań to skomplikowane operacje techniczne.

Ale uważamy, że podróżowanie powinno być łatwe. Podróżowanie powinno być zabawą.

Dlatego zebraliśmy kilku łebskich Szwedów, którzy połączyli całą zabawę podróżowania, spryt wyszukiwarki Dohop i kolory świata, żeby przedstawić światu nowy wizerunek Dohop.

Prezentujemy: Anywhere. Simple.

Wierzymy, że nawet jeśli technologia napędzająca wyszukiwarkę Dohop jest skomplikowana, korzystanie z Dohop powinno być łatwe. Tak więc powiększyliśmy wszystkie elementy interfejsu i ułatwiliśmy korzystanie z niego.

Oczywiście wszystko działa bez zarzutu również na urządzeniach mobilnych (nawet nasze logo dopasowuje się do wielkości ekranu Twojego urządzenia).

Wyniki wyszukiwania lotów i wszystkie informacje, jakich potrzebujesz, są przedstawione w jasny i przejrzysty sposób.

Wyniki wyszukiwania są teraz bardziej widoczne i przejrzyste. Zapewne zauważysz, że wynik wyszukiwania wygląda jak bilet lotniczy.

Mamy teraz nowe bardziej widoczne zakładki pogrupowane na loty najtańsze lub najszybsze – zależnie od tego, jak bardzo się spieszysz.

Powiadomienia o cenach są teraz dostępne we wszystkich językach.